ERDAL: V-am urmărit la Alpha Media, la inaugurarea sediului
pentru evaluarea activităţii educaţionale. În acest organism nu ar
trebui să fie şi părinţi, nu este un conflict de interese, dvs
,,executaţi" şi tot dvs vă evaluaţi?
Marius
FURTUNĂ:
În Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii în învăţământul
preuniversitar (CEAC) al cărei sediu l-am inaugurat de curând, există şi
reprezentanţi ai părinţilor! Este prevăzut acest lucru în regulamentul
comisiei, ca şi în legea ei de funcţionare. Eu îmi doresc ca aceasta
comisie să funcţioneze corect, adică să ne indice punctele bune şi
punctele slabe, deoarece numai aşa vom putea progresa. Pentru anii
viitori îmi propun o evaluare externă a instituţiei noastre (ARACIP) şi
dacă CEAC ul îşi face bine treaba, această evaluare externă nu ne va
crea dificultăţi.
MIHAI: Dle. director, am văzut în interviu că ar fi posibilitatea de a primi
granturi şi să accesaţi alte fonduri. Nu ar fi utilă construcţia unui
amfiteatru sau a unei aule de câteva sute de locuri?
Marius
FURTUNĂ:
Eu am vorbit despre intenţia de a reabilita sala de sport prin
finanţări europene. Ele însă sunt improbabile (acum sunt blocate)! De
aceea, împreună cu Consiliul de Administraţie, am decis să reparăm pe
bucăţi mici sala de sport. Evident, un amfiteatru ar fi ideal, însă noi
nu dispunem nici de spaţiu, nici de bani...
Fără nume: Sunt săli pe care le amenajati la sala de sport. Sunt destul de
mari, am înţeles că într-una intenţionaţi să faceţi o sală de
spectacole.de ce nu amenajaţi acolo 2 săli de clasa ori laboratoare? Nu
s-ar rezolva aşa problema cu orarul care bulversează copiii?
Marius
FURTUNĂ: Sălile
de care vorbiţi sunt într-adevăr mari.. (le-aţi văzut?). De aceea,
reabilitarea lor va dura... deoarece presupun investiţii mari. Apoi,
trebuie să ştiţi că o sală de clasă sau un laborator în afară incintei
liceului ridică mari probleme... (siguranţa, deplasare, timp, cheltuieli
etc.)... acele spaţii sunt mult mai utile pentru activităţi
extraşcolare. În acest an şcolar probabil că ele nu vor putea fi
utilizate, din păcate. Problema orarului sper să o rezolvăm împreună
anul viitor. Există mai multe variante, pe care le vom discuta cu
Asociaţia de Părinţi şi cu profesorii. Orarul este însă condiţionat de
planurile de şcolarizare, adică nu vom putea micşora numărul de ore pe
săptămână ale elevilor...
Fără nume: Toți
părinţii care au avut copii de clasa a I-a, participanţi la concursul de
matematică distractivă,din cadrul liceului, şi care sunt nemulţumiţi de
rezultatul concursului, îi rog să meargă la d-na profesoara Chirea
Liliana, să vadă lucrarea. Noi am făcut-o şi am constatat că subiectul
nr.6 lipsea, la problema nr.8 i-a tăiat răspunsul care era corect. Din
punctul d-nei profesoare ai 30 de artificii arzi 5 artificii şi tot 30
de artificii ai. Baremul este ambiguu...nu ne-a lămurit. Pe viitor
recomand mai multă atenţie pentru că se joacă cu sentimentele copiilor
şi nu este bine.
Marius
FURTUNĂ:
Îmi cer scuze pentru incidentul pe care îl invocaţi. Pentru clasele din
învăţământul primar şi gimnazial subiectele şi baremele au fost
realizate de colegii din şcolile generale. Asta însă nu scuză însă
erorile!
Nu ati vorbit despre o mare problema existenta in general in scoli, violenta. Aveti un program pentru combaterea violentei( inclusiv cea verbala-atat a elevilor cat si a profesorilor)?
RăspundețiȘtergereRevin si aici cu aceasi intrebare: noi unde dam bacu anul asta? Il putem da la liceul nostru?
RăspundețiȘtergereIntrebarea la care trebuie sa se raspunde de urgenta: cat se mai cara elevii hainele si gentile, dintr-o clasa in alta, ca tziganii cu cortu? Cauta cineva solutii sau se trage de timp?
RăspundețiȘtergere